Stängningsdag!

Jösses så seg jag var igår när jag kom hem. Visseligen sov jag ganska dåligt natten innan men ändå. Dog som en fura i soffan vid fyra och sov till middagen. Sen kändes det som om jag gick eller var i slowmotion på kvällen allt var som bomull. Somnade klockan tio igår kväll och har vaknat några gånger inatt men somnat om igen med en gång, klockan halv sju gick jag upp.
Så nu sitter jag här och känne rmig rätt seg.
 
Ni har väl sett att lille William eller store kanske man ska skriva blir ett år idag? Inlägget innan täker jag på.
Det är ett tidsinställt inlägg så jag har inte lagt ut alla bilder idag om ni tror det.
Men visst måste ni hålla med om att han är söt?
 
Farmors lille prins!
 
Nej lyssna på mig pappa. Jag vill det här.
 
 
Var gör farmor nu då?
 
 
 
Hm den där rosa manicken är det ju!
 
 
Hit med den jag vill se hur bilden blev! I den rosa manicken finns jag, jag vet det!
 
 
Hi hi så söt jag blev!
 
 
En mycket bestämd liten kille som vet vad han vill.
 
Nu ska jag snart sticka iväg till jobbet.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0