Nyårsafton 2013/2014

 
Undrar hur många veckor det kommer att ta innan man lär sig skriva 2014 istället för 2013?
Hade en mysig kväll igår med en massa god mat, Bingolotto och sällskapsspel. Sture vann 100 kronor på Bingolotto, jag var en siffra ifrån att vinna Västindienkryssning för 75 000.
Jag börjar med två filmer denna gång istället för att sluta med dem.
Den första ser man hur folk väller in till parken alltid ca 23.45, hör lite smällande och någon raket ser man.
Fyrverkeriet var det största jag sett i parken sen 1999/2000 vi fick stänga balkongen pga att vi fick in så himla mycket krutrök. Detta finns på film två.
 
 
 
 
Nu kommer det lite bilder.
Vi börjar med middagen.
 
Isländsk räkcocktail, Vitlökspotatisgratäng och karimiliserade stekta bananer med glass och sisrapssås.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Baja päron.
 
 
Bingolottooooooooooo!!!!!!
 
 
Nu smäller det!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu ska jag diska och sätta på kaffe till min älskling!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0