Krångel med näsan.

Jag blir galen på min näsa. Under ett par veckor nu så har jag fått riktiga nysattacker. De kan hålla på hur länge som helst med en rinnande och killande näsa efteråt. Är så här både hemma, på jobbet, utomhus, i affärer etc. Orkar inte med detta längre då det kommer helt plötsligt. Sen jag vaknade för två timmar sen har det hållt på, näsan rinner och det killar i den. Nysattacker då och då. Jag är allergiker och vet mot vad. Men måste vara något nytt nu. Men vad kan det vara som finns överallt? Vet om pälsdjur, dofter, damm som kan sätta igång näsan och dessa tre är jag allergisk mot.
Hjälp mig läsare vad kan det vara? Min corticon spray mot allergi tar inte ens bort detta. Men det kanske hade vart  värre om jag inte använde den? Något bättre har det blivit av den. Den tar bort all min pollenallergi men inte detta tyvärr.
 
Igår syndade jag men det skiter jag i. Någon gott och onyttigt  måsta man ju få äta.
 
 
 
 
Nu krånglar Blogg.se igen tog en evighet innan jag fick upp bilderna. Först ville den inte ens lägga upp dem, men efter tre försök och till slut med en bild i taget så gick det.
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Eftersom kortisonet inte hjälper kanske det inte är allergi? Jag får nysattacker och kill i näsan, ibland under lång tid, när jag blir förkyld. Då kan jag nysa typ 20 gånger på raken, utan uppehåll. Inte mycket som hjälper då eftersom det varit förkylning.

Svar: Men sen kan det vara uppehåll på nysande, killet och rinnandet i flera timmat ibland hela dagen eller flera dagar men sen är det tillbaka igen. Skönt att höra att du får detsamma men då har det varit förkylning, hoppas det är det jag lider av en snurrig förkylning. Ops menar inte att det är skönt att du får detsamma utan att det är skönt att höra att det även finns andra som lider av det jag gör. Häller tummarna för att det är en fökylning.
kerstin Persson

2014-01-19 @ 09:36:37
URL: http://minsmalavag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0