Julesaker!

Nu är glada julen slut, slut, slut, julesaker bäres ut, ut, ut. Men till nästa år igen.......
Ja jag vet att jag tjatat om 20 Knut men vi ska bort nästa helg, hade tänkt ta allt då på söndagen eftersom jag jobbar måndagen då det är 20 Knut. Men bort på lördagen och sen städa och jobba hela söndagen, nej tack.
Lille William fyller ju år så vi ska dit på 1-års kalas på lördagen. Deppigt att säga hej då till alla mina julesaker som jag samlat i en hög på matsalsbordet. Dock är det inte allt, alla ljusstakar och stjärnor, lysande ängel och tomte sitter fortfarande uppe.
 
 
 
Men till nästa år igen kommer de mina gamla vänner ty det har de lovat!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0