Bildkavalkad och gissningslekar.

Detta blir åter igen en upprepning. Känns som mina nuvarande blogginlägg innehåller samma malande dag efter dag. Vaknade åter igen tidigt klockan fem (upprepning), trots att jag låg och tittade på inspelade avsnitt av våra bästa år + Julkalendern Albert och herbert fram till klockan var 23.30. Intressant att veta för er läsare eller hur?
 
Känns som om tiden bara går och går och inget händer allt går i sina vanliga spår, inga överraskningar ingenting.
Vaknar  tidigt, diska plocka undan lite hemma, äta frukost, se lite på tv eller åka och handla, sen sova ett par timmar, äta middag, tv och spel. samma, samma varje dag.
Är det vädret tror ni? Grått och trist varje dag, ingen snö ingen sol inget ljus.
Tycker mina inlägg för tidigare år denna tid går i samma anda som detta inlägg.
 
Vi människor är inte gjorda för att leva i mörker, gråhet och regn och kyla. Vi vill ha ljus, vi vill ha sol, vi vill ha värme (i lagom mängder) inte tropiskl värme, man ska må bra i värmen. Vi vill ha det grönt omkring hos, dofter av ljus, värme och vår/sommar, vatten som glittrar i solen och krusar sig lätt när en båt far över, vi vill höra fiskmåsarna skria, småfåglarna kvittra. Sen min älskling är ett stort ljus i mitt liv, han förgyller verkligen min tillvaro. Min stora kärlek och min man.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Så här ska det se ut! Vilka bilder av dessa över har jag inte tagit tror ni? Snälla gissa på nu räkna bilderna uppifrån och säg numret på raden bilden ligger på. Urkar inte numrera dem själva så ni får jobba lite. Många gissningar vill jag ha tack. Ni får gärna gissa vart bilderna är tagna ockå alltid skoj att se hur kunniga ni läsare är eller om ni är kunniga.
 
Min sötnos.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Gissa på nu detta inlägg tog mer än en timme att skriva+lägga ut bilderna.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0