Pannkaka av kakan!

Grattis till Madeleines och Chris lilla dotter som enligt mig ska heta Christina Alice Eva-Maria Therese, det är vad jag tror hon ska heta. Vill ni veta varför så fråga, vill ni gissa varför jag tror så här så gissa.
 
Blit ett kort inlägg just ni för vi ska sticka iväg på en tur jag och Sture, vart? Nja skrivet om det sen.
Gjorde Toscakaka imorse men glasyren blev misslyckad, hård och grynig, har aldrig misslyckas förr men idag blev det pannkaka av allt. Tror jag värmde den för länge...glasyren alltså.
En bild sen så sticker vi iväg:
 
 
Den smakade okej iallfall, utseendet är ju inte allt både när det gäller människor och kakor :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0