Min födelsedag!

Trots att vissa totalt glömde bort min födelsedag igår och gratulationerna uteblev här inne så blev jag faktiskt grattad av hela åtta stycken inne på facebook+via mail och teledon och sms. Det var en bra dag trotts lite besvikelse.
Vi tittade på Macahan och Svensson, Svensson på dagen sen åt vi en god middag.
Hembakt festbröd och kycklingsallad med vitlöksdressing/sås.
 
 
 
På kvällen blev det Melodofestivalen.
 

Jag fick som jag ville att Yohio och Ellen skulle gå till finalen och att Helena och Linus skulle gå till andra chansen. Jag och Sture röstade så också. På femte plats hade jag då hon som blev femma. Ellens ballad var ju underbar och vilken röst, tror den kan ta hem allt, likaså Yohio kan ta hem allt.
 
Vad tycker ni som såg den?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0