Måndag!

 
Känner mig som om jag vore överkörd av en lasbil. Jag blir tokig på att inte få sova ordentligt. Vaknar i ett och sen vet jag inte om jag somnat om mellan tiderna jag tittat på klockan. Vaknade halv ett, vaknade sen klockan tre, sen klockan kvart i fyra, sen kvart i fem och sist halv sex. Om detta kommer att fortsätta som hållit på sen förra veckan så går jag till läkaren och skaffar något att sova ordentlight på.
 
 
Igår till middag blev det åter igen hemmagjort potatismos med sidfläsk. Till det rivna morötter, men nu gjorde jag en vinigrätt som jag la tomater, rödlök och kryddor i. Så fick detta dra i några timmar. Sen hällde man tomater, rödlök och några skedar vinigrätt över morötterna. Supergott blev det.
 
 
 
På kvällen såg vi Så ska det låta. Sämsta programmet hitills. Tråkiga som medverkade, jag vill ha lite show att de skojar och skämtar. Igår var de tråkiga och bjöd inte mycket på sig själva mer än att spela på sina medtagna instrument.
Boring!
 
 
 
Sen vart fasiken är vintern?
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0