Lite reklam för bra produkter.

Jag formlig älskar produkter från Yves-Rocher. Nej jag är inte sponsrad av dem. Senast köpte jag EU de toilette, ja dofter och jag tålde dessa. Först provade jag en kollegas kokosdoft och den gck utmärkt. De har ju inte lagt in den starka stickiga doft som ofta parfymer har. Utan denna luktade kort och gott kokos. Köpte även doften vanilj och persika. Sen tidigare har jag duschkräm i kokos, småprovflaskor med doften hallon, oliv och vanilj. Jag har även olika ansiktskrämer och ögonkräm mot ålderstecken, småtuber som jag fått som premier när jag handlat annat. Visst de små veck jag har minskar, men ännu behöver jag inte rynkrämer :). Men de är toppen som ansiktskrämer.
Här ser ni de tre små EU de toiletteflaskor jag inhandlade senast+min påbörjade duschkräm med kokosdoft som jag nu köpt en pump till.
 
39 kr styck innehåller 20 ml.
 
 
59 kronor innehåller 400 ml.
 
 
Tryck på bilden för att handla produkter med naturens egna doft.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0