Jobbig morgon!

Usch orkar inte med denna hosta längre. Den sitter i som ett berg fast jag surplar cocillana. Det piper och rosslar i bröstet varje natt och när jag vaknar känns det som en ångvält kört över mig + att det känns som om jag har 40 grader i feber.
Men ingen ångvält har kört över mig och ingen feber finns där. Men ögonen är röda och jätte svullna av trötthet. fast inatt har jag sovit bra. Visst har jag vaknat men somnat om igen ganska fort. Fast hostar man som jag så blir väl inte sömnen 100%. Vill bara ringa till jobbet och säga att jag är sjuk och sen lägga mig i soffan och se på film eller lägga iskalla lappar över de svullan ögonen. Fy vad less jag är på detta.
 
Sen är det så mycket som surrar i huvudet också en massa andra saker som är jobbiga. Känns som om man tjatar och tjatar och inget händer, man känner sig undanskuffad som om man inte får vara delaktig.
Det är så mycket jag vill men som aldrig kommer att uppfyllas. Klart man blir ledsen då och deppig. Men det är ju så att livet inte alltid är så lätt. Men varför drabbas en del av fler svårigheter än andra?
 
Sen att min älskling inte har jobb längre och söker en massa jobb men ingen hör av sig är också jobbigt. Så har ni tips på arbeten att söka eller behöver en anställd så snälla hör av er, han har alla truck-körkort+B-körkortet, har jobbar som sopgubbe, lagerarbetare, diskare, kock, flyttgubbe, packmästare. affärsbiträde i byggaffär.
Han kan ha många bollar i luften, bra lokalsinne, glad och trevlig, är seg och ihärdig och kan ta många tunga lyft. Social kan jobba tillsammans med andra och samarbeta, kan även jobba själv ta egna iniatsitiv, inte rädd för nya utmaningar. Arbetet bör inte ligga mer än fem mil utanför Stockholm, men ahr ni ett kanonjobb som ligger längre bort så hör av er iallafall.
Snälla kom med tips

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej
Scania i Södertälje kanske,hört tidigare att det sökt personal!.
Lycka till!

2014-02-25 @ 21:56:07
Postat av: Anonym

Hej,Scania i Södertälje kanske
Hörde att de behövde personal för ett tag sedan
Lycka till!

2014-02-26 @ 09:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0