Inget särskilt!

Igår var det dubbelt så många besökar än vanligt i min blogg. Hur hittade ni mig? Vore jättekul att få veta. Ni kan svara och vara anonyma.
 
Fikabrödet var uppskattat igår, bullarna som blev över tog jag hem till stures stora glädje, havreflarnen och lakritsbollarna fick stanna kvar på jobbet.
Tycker synd om min älskling som fortfarande är sjuk och nu fått en jobbig hosta också.
Har plockat fram alla ingefärsdryck jag har hemma så nu ska han banne mig frossa i detta idag.
 
Vilket väder det var igår. Rena rama vårvädret så vi tänker äta mellis ute idag och gå ut vid ett-tiden. Sen går vi in igen efter klockan tre. Givitvis är vi ute på förmiddagen också, tro inget annat. Härligt med vår :). Vet att vintern kommer tillbaka på söndag med snö och minusgrader så våren var kort denna gång.
Nepp en långfrukost blir det nu sen iväg till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0