Fredag!

 
Känner mig inte riktigt så där glad och pigg som gubben över, men tycker det är skönt att det äntligen är fredag.
Sovit uselt i två nätter nu, alltså jag sover men vaknar i ett, drömmer konstigt och rullar runt som ett nystan i sängen. Känner mig allt annat än utssövd när jag vaknar.
Sen stänger man till på köpet idag också. Men, men sånt är livet ibland får man gå jäspandes till jobbet.
Får ta det lite lugnt och vila upp mig i helgen. Vi har visserligen stortvätt, men det är då allt vi har också.
 
Nä nu ljög jag lite, jag ska ju baka till jobbet. Vi gör alltid så att när vi fyller år så får vi en present av kollegerna och sen bjuder vi på något bakat, eller köpt bakat, godis eller ja vad som helst. Men jag vill bjuda på hembakat.
Vill ni se vad jag fick? I måndags fick jag denna fina orkide, glömt att lägga upp bild bara.
 
Härligt lila.
 
 
 
 
Visst är den fin?
 
Nu har jag annat att göra innan jag ska åka iväg till jobbet.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0