Bakat!

Tycker så synd om min älskling som är sjuk och behöver vila. Nu måste vi åka iväg till City gross pga tjejveckan kom idag och jag har inga bindor hemma. Tyvärr är det bara city gross som har dessa suveräna nattbindor som jag måste använda pga kraftiga blödningar då mensen krånglar med två veckors mellanrum. Men det är ju som det ska vara när man är i den åldern jag är i.  Min förra mens slutade för två veckor sen. Usch fy säger jag bara på den här skiten.
 
Bakade havreflarn tidigt imorse som jag ska bjuda kollegorna på nästa vecka. Har väl skrivit det förr men tar det igen. När man fyller år får man en present och sen bjuder man på något, godis, kaffebröd, hemmagjort eller köpt, frukt eller något annat kan man också bjuda på. Jag ska även baka vanilj och blåbärsbullar imorgon.
 
 
 
Nu ska jag göra mig i ordning. För efter tvättstugan är klar så ska vi åka till City gross.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0