1 februari och jag fyller 29 år :)

Man ska vara gla på sin födelsedag!
Idag är ingen vanlig dag för det är kerstins födelsedag...hipp, hipp, hurra!
 
Nej det är ingen vanlig dag och jag är allt annat än glad. Man ska fasiken inte vara sjuk på sin födelsedag. Näsan har runnit hela veckan och samma med de äckligt röda små grisögonen, sen kom hostan i förrgår. Blä säger jag bara. Näsan bättre men ögonen rinner fortfarande (inget geg, men har någon ett tips om receptfria ögondroppar, provat mina allergidropapr men det har inte hjälpt alls) och hostan ska vi inte tala om. Men har proppat i mig Cocillana som jag fick utskrivet i oktober då jag senast hade hosta.
 
Blev grattad klockan 24 inatt av min älskling med lite hjälp från mig. Kunde inte sova och hade huvudvärk så jag väckte sötnosen och bad om lite huvudmassage. Han kikade till på klockan och mumlade fram ett grattis älsklig och sen fick jag massagen av en halvt sovande sötnos.
Somnade till slut men vaknade dock klockan sex. Då la jag mig i soffan och tittade på ett avnitt av Svensson Svensson, sen vattnade jag blommorna och satte mig här.
Just det min mini orkidé  blommar så fint.
 
 
 
Nej soffläge igen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0