Första dagen på jobbet efter semestern!

Konstigt????
 
Jag var på gott humör igår???
Rusade inte runt och skrek att vi måste göra något nu!!!!!
Låg i soffan hela dagen och glodde på film och käkade chips och dipp???
Somnade senast 22.10? (har inte somnat innan 24 tror jag på hela semestern, bara legat och vridit på mig med krypande ben i värmen) Ja inte vridit mig och krppande ben varje natt men svårt att somna.
Vaknade 5.30 fullt utsövd och kände mig pigg???
Inte känt mig deppig eller nere de senaste dagarna????
 
Men det är väl bra???
Klart det är när jag börjar jobba efter min semester idag.
Kanske beror det på att mensen tog slut igår och deppigheten var precis innan?
Inte vet jag, men någon ångest eller deppbild blir det inte denna dag!
 
Bjuder istället på bilder på världens gulligaste ugne!!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Farmors älskade trollunge!
 
Nu frukost sen jobb!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0