blandad kompott!

Först en glad nyhet!!!!!!
 
Min dotter Angelica förlovade sig igår med sin Matte på azorerna!
 
Grattis båda två!!!
 
 
Sen bilder från igår innan himlen öppnade sig för en kraftig hagelskur med åska.
 
jag vill nu att ni talar om vilken bild som är bäst. De bilderna med lite rödare himmel på ställde jag in kameran  på solnedgång.
 
1.
 
 
2.
 
 
 
3.
 
 
 
4.
 
 
 
5.
 
 
 
6.
 
 
 
7.
 
 
 
8.
 
 
 
9.
 
 
 
10,
 
 
Sen får ni ser hur vår parkering ser ut just nu. Dräneringen runt vårt hus har stått still i en vecka nu så man undrar ju när man får tilblaka sin parkering. Risk för ras säger dräneringskilllarna? Men hålet är ju minst två meter från parkeringen och är det risk för ras så borde de ju inte lägga ton av schaktmassa där och stora stenar+ ställa maskiner på vår parkering om det är risk för ras?
 
Sen kommer vi inte åt våra källarförråd helt utan info. Står på dörren avstängd pga risk för ras och vi måste ned i källaren. de skulle ju bila där i måndags och lägga ned nya rör, men inte har vi då märkt att något hänt där nere. Jag har mailat styrelsen för ned i källaren ska vi både för att hämta saker och lämna saker.
 
Parkeringen:
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0