Bläääää!!!!

Till vissa personer skickar jag bara ett stort:
 
 
 
Hade en trevlig kväll på gården igår med trevliga grannar! Sommaren är verkligen här och värmen håller i sig även om det inte är över 30+. Vilket jag faktiskt tycker är ganska skönt.
 
Idag vet jag inte riktigt vad som står på listan, men ikväll ska Sture göra pepparbiff. Jag hade tänkt baka men känenr inte alls för det. Vad är det som händer brukar ju baka massor under min semester+scrapa som jag inte heller har gjort????
 
Nej en spark i ändan borde jag ha!!! vad säger ni om en citronkaka och en chokladkaka?
orkar jag? Nja frukost först, eller brunch kanske man ska kalla det nu.
 
Återkommer om det blev något!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0