Sovit bra inatt!

Trots att jag sov nästan två timmar på eftermiddagen igår så somnade jag strax efter klockan nio igår. Visst vaknade jag flera gånger inatt av olika anledningar, men somnade om omgående. sen ringde klockan sex imorse. Jösses vad jag sovit! Nu sitter jag här nyduchad och plitar ned ett inlägg. Snart ska jag smörja in mig med fuktighetskräm då min hud alltid blir behöver det  efter att jag duschat. Annars kliar det, har nog med alla allergier att göra. Nej jag tål min duschkräm från Yves, superduper duschkräm med doft av kokos.
 
Vi hade slapparmiddag igår efter en halv dag för mig på gården och nästan en hel för Sture.
 
Kolla vad gott :)
 
 
Nu ska jag äta yoghurt, mussli och torkade tranbär...mums!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0