Skor!

Nu har man en helg framför sig och det känns otroligt skönt. Har haft jobbigt med pollen denna vecka då halterna varit skyhöga. Man har ju inte direkt ett inomhus arbete. Sen får man ingen medicin inringt trots att jag ringde vårdcentralen angående detta i onsdags. Det kliar i ögonen näsan rinner och jag hostar i ett.
 
Såg ni Lets dance? Gunhild, Gunhild vem fasiken röstar på denna flamsiga och barnsliga kvinna som iallafall jag inte tycker är bra på dans. Hon missade vid flera tillfällen igår och borde ha åkt för länge sedan. Benjamin är den som ska vinna och Steffo ska komma tvåa. Kenza borde ha varit kvar istället för Gunhild. Hoppas hon åker nästa vecka så de som är bäst får göra upp i finalen. vad gjorde Benjamin igår då? Jo kammade hem full pott, en otroligt duktig kille som kommit igen starkare än någonsin efter sin skada. Han är verkligen värd att vinna hela skiten.
 
Igår var vi nere på gården efter middagen och satt och pratade med grannarna fram till halv åtta då tv:n började.
 
Nu är Sture vaken och vi ska åka till Skopunkten när han fikat för jag vill kolla in fler promenadskor och ballerinaskor. Hänga på låset är nog bäst idag och de öppna rklockan 10.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0