Sesam, Sesam öppna dig!

 
 
 
Jag skulle vilja ha en ny funktion i bloggen. Man skulle kunna göra vissa inlägg icke offentliga. Alltså lösenordskydda vissa inlägg. Lösenordet skulle bara vissa ha, vänner, nätvänner, nära och kära ja ni hajar va?
Har länge velat skriva vissa saker men tyvärr så går inte det. Varför undrar ni säkert. Jo även om jag inte bryter min tystnadsplikt så kan man inte skriva vissa saker ändå ifall någon förälder, chef etc skulle hitta hit. Tror alla som har ett jobb inte gillar vissa saker med det. Kanske en kollega, chefen, en arbetsuppgift, brukarna om man har ett sådant jobb,arbetstiderna,ja listan kan göras lång.
Så det vore trevligt med att kunna lösenordskydda vissa inlägg bara. Behöver inte gälla jobbet heller utan andra saker som man inte vill ska komma ut offentligt.
 
För det finns ju vissa som bara är här inne för att hitta fel, gnälla, tjafsa om allt och inget. Tyvärr så är det så. Vet inte om de finns kvar men det gör de säker. Bla B, A.M och några andra till.
Orkar inte med tjafs och skit, jag vill ha rak kommunikation och inte idioti kommunikation i kommentarsfältet.
Nog!
 
 
Visst borde man få sluta tidigare denna dag? Jag stänger idag så tidigare blir det inte för mig iallfall.
Kanske vi skulle fått stänga klockan fyra idag så man får komma hem och fira påsken med sina nära och kära. Imorgon ska vi träffa familjen i Löt där mitt älskade lilla barnbarn William bor. Skarmtrollet mitt!
 
Nej nu blir det frukost!
 
 

Kommentarer
Postat av: Celine Naminah

Förstår vad du menar... Det är nog den enda funktion som fannd hos wordpress på den tiden jag bloggade där som jag verkligen saknar.

2014-04-17 @ 21:56:12
URL: http://aspieblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0