pengar och jobb!

Jag är lite stolt över oss här hemma. Trots att Sture är arbetslös och får ut ca 5000 mindre varje månad i pengar så har jag nu  3700 kronor kvar på mitt konto. När alla räkningar är betalda denna månad så har jag 5200+då Stures a-kassa. Känns jättebra att vi kunnat leva som vi gjort, storhandlat, storbak och storkok mm.
Fast självklart vill vi ju att han får ett jobb, hans söker massor. Har fått en del tips och ideer som han nappat på från er läsare men kom in med mera tips och ideer. Behövs det folk hos er? Han har B-körkort och alla truckkort, jobbat som kock, sopgubbe, flyttgubbe,packmästare, på lager även varit lageransvarig, Bahaus, pripps säkert har jag glömt en del. Så kom med tips.
 
Usch idag stänger jag. Förra veckan blev det klockan sex trots att vi stänger klockan 17.30 inget kul alls. Sen har jag det jättejobbigt med pollen halterna. Ögonen kliar, näsan kliar och huvudet värker.
Fy usch säger jag bara.
Nu ska jag äta frukost.

Kommentarer
Postat av: Celine Naminah

Nu var det mycket lättare att läsa när det var mörk text... *tummen upp*

Har tydligen helt missat att han inte har kvar jobbet... När blev han av med det?

Svar: Sista december. Har inte skrivit mycket om det utan bara en enda gång.
kerstin Persson

2014-04-24 @ 17:29:32
URL: http://aspieblogg.se
Postat av: Celine Naminah - En aspiebloggare

Vad trist...

2014-05-06 @ 21:10:41
URL: http://aspieblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0