Lördagsmorgon!

Hm nu äntligen är det lördag och man är ledig. Veckan har varit lång/sen och jobbig. Med övertid måndag och tisdag (utvecklingssamtal), mammografi på onsdagen och så stängde jag både torsdag och fredag.

Nu lite välbehövlig ledighet och bl.a. fortsätta att titta på Hem till byn.

 

Jag borde försöka jaga tag på gympaskor eller något liknande då mina gamla börjar gå sönder. Men känner inte alls för någon slags shopping. Känner mig bara trött och seg, nedstämd och deppig. Kan mensen vara i antågande igen månne? 

 

Men klart bit ihop nu och stick iväg HIT och handla skor HÄR och Här!

 

Köpte skor här 1 maj förra året, men nu behöver jag gympaskor, de jag har är höga som converse men jag vill ha låga denna gång.

 

Vi sticker hit:

 

 

 
 
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0