Långfredagen i Löt!

Underbar lunch i Löt igår, lammstek på närproducerat kött med god sallad till och duchessetoppar. Mumsigt värre.
 
Nu blir det bilder!
 
Undrar vem som blev gladast över munspelet?
 
 
men jösses så det låter!
 
 
 
 
På med locket.
 
 
  
 
 
 
 
En fotoram med en bild på sig själv gillar man alltid.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Den där gubben?
 
 
 
 
 
 
 
Släpp ut mig jag vill också ha käk!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hm där är den där gubben igen!
 
 
 
 
men han var ju skojig ju, bestämde jag ju sist vi sågs.
 
 
 
  Stenkul faktiskt!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu blir det Tom och jerry kex
 
 
 
Provar badcapen han fick från min syrra, hennes man och dotter.
 
 
 
 
 
 
Dansar till Bob Marley
 
 
  
 
 
 
Vill ni se närmare utanför fönstret?
 
 
När vi precis lämnat familjen och slingrade iväg på grusvägen mot stora vägen så stannade Sture för att jag skulle kunna fota dessa två.
 
 
 
 
Ni ser i vilken fin omgivning de bor i.
 
Dessa foton under fick jag skickade till mig från min mor.
 
 
 
 
 
 
 
Sådan far sådan son
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0