Grattis Pernilla!

För 17 år sen så blev jag moster just denna dagen!
 
 
Grattis Pernilla på 17-årsdagen! Har ingen eller hittade ingen egen bild på pernilla, men till vänster står min dotter Angelica och pernilla till höger.
 
 
Igår blev tre utvecklingssamtal avklarade, skönt nu är det bara ett kvar idag klockan 16.30.
Det känns skönt att föräldrarna man pratat med är så nöjda och man får en massa beröm. Det behövs alltid och man blir så himla glad att få det bekräftat att man gör ett bra arbete.
Barnen är ju faktiskt Sveriges framtid som vi i förskolan lägger grunden för.
 
Hade ett väldigt högt besöksantal igår, ni som var nya och var inne: Hur hittade ni hit?
 
 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Moster blev du inte faster

Svar: Nej Katrin är inte min bror hon är ju inte er faster heller utan moster. faster blir man till sin brors barn. Precis som du är faster åt William. Moster är man åt sin systers barn. Hur tänkte du nu? ;)
kerstin Persson

2014-04-02 @ 07:28:00
Postat av: Abgelica

Men du har skrivit faster! Va ju de jag skrev! Faster? Blev du inte moster?

Svar: ha ha nej du skrev Moster blev du inte faster
kerstin Persson

2014-04-03 @ 07:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0