Godmorgon!

Igår så hade jag tid för mammografi klockan 16, en kollega hade tid klockan 16.30 så hon fick åka med oss in till stan. Hon frågade i informationen om hon kunde komma in tidigare pga. att hon även kunde åka med oss hem. Om det är återbud eller flera inte kommer fick hon till svar. Jag ropades in klockan 15.45 och när jag kom ut satt hon kvar i väntrummet. Vi syns imorgon sa eftersom jag kan få vänta i 30 minuter till sa hon. När jag nästan kommit fram till bilen kom hon utspringandes och ropade: jag ropades upp nu. Vi väntade givetvis och lämnade mammografin i bil klockan 16 och var hemma klockan 16.30. Vilket flyt vi hade.


Idag stänger jag och det känns alltid jobbigt så det blir en lång dag…samma imorgon. Stänga ute går nog inte då det är kallare denna vecka, vi går ju då ut efter mellis vid halv tre och det blir tre timmar ute för barnen och då ska det inte vara för kallt eller vått.


Är för trött för att skriva mer idag sen har jag noll inspiration. Ibland blir det så.


Kommentarer
Postat av: Celine Naminah

Det var jättesvårt att läsa den chokrosa bländande texten. Du skrev att du ropades upp 16:45 men var hemma 16:30... hur?

Svar: 15.45 ska det vara skrev fel. Sorry för texten men jag testade att läsa och hade inga problem. men ska tänka på er läsare fortsättningsvis.
kerstin Persson

2014-04-05 @ 18:38:28
URL: http://aspieblogg.se
Postat av: Celine Naminah - En aspiebloggare

Läsbarheten påverkas mycket av både upplösning och färginställning och då varierar det från monitor till monitor och jag läser ju uteslutande via mobilen.

2014-04-23 @ 22:54:50
URL: http://aspieblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0