Godmorgon!

Solcellslampa inköpt på Jula i helgen.

 
 
 

Tänkte ha i vårt land på gården. Men det finns ju alltid idioter, de som vill förstöra, stjäla etc. Så mamma kom med en ide att kedja fast den. En liten kedja och så haka fast den i cykelstallet och ställa den bland alla fina blommor som håller på att komma upp i landet bakom.

Visst är den fin? 149:- på Jula.

 

Idag har vi APT så jag slutar först klockan 19 ikväll. Men tur att man inte öppnar för det hade blivit en lång dag. Börjar först klockan 8.30 så har god tid på mig att sitta här och även käka en långfrukost. Läsa en tidning och bara ta det lugnt. Har även hunnit med en dusch nu på morgonen.

Nej jag har lite annat att göra innan frukosten.

 

 

 
 


Men nu glömde jag att fråga en sak. Såg ni det underbara programmet Sveriges yngsta mästerkock igår? Men de är väl för duktiga barnen+ Den yngsta åtta år och den äldsta 12 år. Vilka mästerverk de skapade.

Cleo så sprallande glad och så Selma enbart åtta år gammal. En av bröderna tyckte jag var lite kaxig, väldigt oskarmigt på ett barn. När kaxigheten blir för mycket. Såg ni programmet så kommentera gärna. Såg ni det itne så se reprisen.

Cleo

 

 

 

 

 

 

 

Kommentarer
Postat av: Celine Naminah

Konstigt men tyvärr är din bligg helt omöjlig för mig att läsa via bloglovin' appen... :-(

Att gå in i den via telefonens webläsare går men det är svårt art läsa med så många olika färger...

Svar: Kan inget om appar, men jag har döljt min blogg från alla sökmonitorer bla bloglovin men det var för ett tag sen. ja du läser ju bloggen via telefonen, jag läser allt via datorn och då är det inte svårt för mig iallafall att läsa med lite färg. har ingen smartphone så jag kan inte kolla hur bloggen ser ut genom den heller. men ska tänka på att minska med färgen.
kerstin Persson

2014-04-10 @ 19:19:20
URL: http://aspieblogg.se
Postat av: Celine Naminah - En aspiebloggare

Jag sitter nästan aldrig vid datorn annat än då jag måste (typ betala räkningar). Ju mörkare färg du har på texten desto lättare att läsa är den.

2014-04-23 @ 22:50:51
URL: http://aspieblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0