TRÖTT!!!

Jösses så trött jag är idag! Känns som grus i ögonen. Stängde igår och stänger imorgon...så drygt att göra det två gånger på en vecka.
Trots att vädret är högsommarväder så sitter tröttheten i som en tagg i en. Spelar ingen roll att man sover ordentligt, gäspningarna kommer i ett ändå.
 
Nej tänk om man hade obegränsat med pengar...då skulle jag ta ledigt och sticka iväg på en bilresa genom Europa. Stanna när man ville och aldrig problem med att få en sovplats eftersom man kan slänga upp hur mycket pengar som helst för ett rum.
 
Nu känns det som om man bara trampar i samma spår och inget händer mer än att vänta in den hemska hösten. Jag ber om ursäkt om jag gör er läsare deprimerade nu, men det är så här jag känner.
Så känner jag inför varje höst och det blir bara värre för varje år.
Kanske ljusterapi vore något, kollade upp det förra hösten men hittade inget här  vettigt i Stockholm.
Tips mottages gladligen.
 
Nej om man skulle ta och smälla i sig lite frukost?
 
Två smörgåsar med ost och vindruvor, en med dansk salami och iskall sockerdricka till:
 
 
 
Ha en bra dag!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0