Måndag...suck!

Igår stack vi iväg till Ica maxi redan vid nio på morgonen. Vi handlade lite så som bröd och pålägg.
När vi kom hem åt vi en sen frukost och sen såg vi på Ola-Conny och Morgan. Efter det bakade jag päronrutor.
 
 
Dessa skar jag sedan i rutor som vi fryste in och naturligtvis sparade vi en del framme.
Sen rensades det kantareller för fulla muggar.
 
 
 
 
 
När svampen låg för torkning så vi såg på Roomservice och sen vart det lite vila. Efter vilan rullades det köttbullar och så gjorde vi tacos till middag.
 
Jag har beställt en väska.
 

Exklusiv handväska med Cupcake-motiv från Vendula London.
Stor, rymlig, många fack invändigt och ett fack utvändigt. Axelrem medföljer.
Finns hos Tårtpinglan (som är enda butiken i Sverige som säljer Vendula Londonsväskor och plånböcker mm) fr o m mitten/slutet av sept. Du kan förboka ditt ex av väska om du vill eftersom det endast kommer att finnas ett mindre antal i butiken. Ring eller mejla i så fall.
 
HÄR
 
Sen finns det en webbutik i England där väskorna kommer ifrån HÄR.
 
Ni vill se den va?
Storlek 23 cm hög och 31 cm bred.
Kostnad 695:-. jag köper aldrig något så dyrt till mig och absolut inte en väska. men denna vart jag helt sjuk i.
Fin va?
 
 
 
Nu ska jag äta frukost.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0