Lördag morgon!

Jösses så roligt min älskling kommer att ha idag :)!
 
 
Men så här blir det när man bara haft en maskin två lördagar i följd. Men har nu fått veta att styrelsen beställt in en ny. Så idag blir det två maskiner med lakan och handdukar, två med kläder och en maskin med älsklingens arbetskläder.
Vad jag ska göra? Jag har ju plockat ihop dessa kassar, diskat, plockat undan och kokat kaffe till älsklingen.
Sen har jag fruktansvärt ont i min korsrygg. Usch vad jobbigt det är att böja sig, ja röra sig överhuvudtaget!
 
Igår morse satte jag ihop en kallelse till trädgårdsgruppen. Hm ska väl samordnaren göra...fy på sig Jocke :). Sture fick uppdraget som han tog åt sig...hm men det var jag som gjorde den. Det hade han redan tänkt. Så typiskt.
Jag är nöjd, men vad tycker ni?
Lite sent att fråga kanske eftersom de redan är uppsatta ute i portarna.
 
 
Bilden blev väl inte så bra när jag fotade den. Men så dum jag är...jag skannar in den istället!!!!!
 
 
 
Nu ser ni bättre va? Men färgen vart svag men den ser ni på den fotade bilden.
 
Snälla skriv vad ni tycker. Självklart är negativa kommentarer välkomna då jag nästa gång då kan göra det bättre. Om det nu blir en nästa gång :).
 
Detta hittade jag i DN idag. medicinen är den jag använder, så tur att den aldrig lämnade Storbritannien!
 
Fick mig ett gott skratt åt notisen om bråket på soptippen. Såg Sture framför mig sittande i maskinen...ha ha ha!

Ja läs själva.
 
 
 
Denna artikel gjorde mig glad. Nja inte artikeln kanske men domen. Ja faktiskt det enda rätta är faktiskt dödsstraff här.
Inte för att jag är en person som anser att dödsstraff är rätt alla gånger. Men i detta läge finns det inget annat. De ska inte få chansen att göra om detta en gång till.
 
 
Jag är ledsen men dessa män har förbrukat sin rätt att fortsätta leva. Har följt allt som skrives efter denna grymma våldtäkt. Ni får tycka vad ni vill om mina åsikter här. men det är så här jag känner.
 
Nu är det dags för en storfrukost är vrål hungrig!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0