Kommentar?!

Norrköping, Kungsör och Eskilstuna fick man upp när man spårade ett ip.nummer på olika sidor på nätet.
Fick en fråga om hur mötet gick i Måndags.
Ingen mejladress i kommentarsfältet heller, men dock ett namn Lollo. Vem är du Lollo?
Klart jag vill veta det då du aldrig kommenterat förr.
 
Hur mötet gick håller jag för mig själv, behövde bara skriva av mig lite på morgonen.
 
Nu är det frukost sen jobbet och jag stänger idag.
 
Titta va d fint min mamma gjort med hjälp av min pappa när det gäller snickerierna.
 
 

Kommentarer
Postat av: Lena

Hej, jag är från eskilstuna :-) brukar inte kommentera. Tycker om att läsa din blogg, jag gillar bloggar om det vanliga livet. Har för mej att jag hittade din blogg genom en annan där du kommenterat o länkat, sen har jag fortsatt läsa....jag är en helt vanlig offentliganställd ensamboende.

Svar: Trevligt att du gillar min blogg. Jag uppskattar att du skriver vem du är då jag haft problem med anonyma besökare som kommenterat förr. De har varit ganska otrevliga och gjorde så att jag låste bloggen under 4 månader.
kerstin Persson

2013-09-12 @ 19:43:42
Postat av: Lollo

Jag är inte inne och läser så ofta, men jag ska låta bli att kommentera i fortsättningen (trots att du eftersöker kommentarer) eftersom du:

1. Inte svarar på min fråga

2. Verkar bli upprörd när du inte får de kommentarer du vill ha

3. Försöker spåra upp vem som har kommenterat trots att jag vill vara anonym. Jag skriver inte elaka kommentarer bara för att jag är anonym. Jag tycker det känns obehagligt att du inte kan acceptera att jag som är en snäll människa bara ställer en fråga och får den reaktionen. Även om det beror på andra anonyma har gjort elaka inlägg. Du lägger mig i samma kategori och får mig att bli ledsen.

Blir du arg av denna kommentar så slutar jag nog att läsa din blogg över huvud taget

Svar: Jag kan inte riktigt svara på din fråga p.g.a. tystnadsplikten, men kan säga att mötet gick ganska bra. Jag blir inte alls upprörd över det du verkar tro.jag ville kolla upp om det var samma ip-nummer som spökat elakt förut för då skulle jag göra en anmälan till blogg.se så skulle de hjälpa mig.Jag har aldrig påstått att du skrivit elakt enbart undrat vem du är då jag har haft problem med andra anonyma besökare förr. Jag kan ju inte veta vem du är därför ställde jag den frågan till dig.Jag ser inte någonstans att jag varit otrevlig. jag har inte lagt dig i någon kategori utan frågade bara vem du var. Jag tycker det är trevligt med läsare men gillar inte anonyma kommentarer då jag inte vet vem det är och haft väldiga problem förr. Hoppas du förstår att jag inte på något sätt velat vara otrevlig eller göra någon ledsen.jag blir inte arg av din kommentar men hoppas jag nu förklarat för dig att jag itne på något sett varit otrevlig mot dig eller velat att det ska verka så.
kerstin Persson

2013-09-15 @ 11:08:34
Postat av: Lollo

OK, va bra, men jag kände mig påhoppad och tyckte det var olustigt att du skulle försöka spåra upp mitt IP. Då förstår jag! =)

2013-09-15 @ 17:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0