Hemma hos syrran.

Godmorgon!
Var hos syrran igår och fick jättegod mat+äppelpaj och vaniljsås till efterrätt.
Kom hem strax efter halv tio. Nej Sture var inte med då han jobbat hela dagen och först kom hem när vi redan var hos syrran.
 
Tyvärr mor så tog jag bort dig från bilden där du satt bredvid far då du blundade.
Inte många kort men några iallfall. Det blev mörkt så fort igår.
 
Innan maten.
 
 
 
Min far.
 
 
 
 
 
Syrran med man och barn.
 
 
 
 
 
Väldigt gott vin
 
 
Idag ska vi åka och handla lite bla bröd och pålägg. Tar Ica Maxi idag p.g.a. att jag vill köpa pommesen som syrran bjöd på igår, tjocka stavar,ni ser på bilden.
 
Konstigt att jag sitter här där jag gör. Var jättetrött igår men sen la vi oss och såg på film. Sture somnade ganska omgående men jag låg och kollade tills klockan var halv ett. Korkat och lika korkat att gå upp idag klockan sex!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0