Uppe innan tuppen!

Trots att jag inte känner till artisterna så väl i Så mycket bättre i år så var programmet bra.
Klart jag kan det mesta om Lill, Agnes har jag aldrig gillat jag avskydde att hon kom in som juryns wildecard 2005 och sopade hem allt trots att Sebastien borde vunnit. Hon sjunger fortfarande så där dåligt nasalt som jag avskydde redan då.
Kent var ball och hade humor, nej programmet blir bra i år med.
 
Ha ha hade glömt klockan och går upp halv sex och sätter på datorn, där står det att klockan är halv fem! Visste ju om att man skulle ställa om den men glömde det igår så nu sitter man här i väldigt tidig otta.
Snälla jag frågar detta igen? Varför har stavningsprogrammet försvunnit från blogg.se. Hur får man tillbaka det? Någon som vet? Blir galen att hela tiden kopiera texten och sätta in den i Microsoft office word för at kolla om jag skrivit rätt då jag är ordblind. Ibland ids jag inte och det har nog ni läsare märkt.
 
Middagen igår fläskkotlett med tomat och paprika röra till det Tagatelli.
 
 
 
Kanske man skulle försöka att somna om istället för att förstöra hela dagen med att vara trött och seg?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0