redan Onsdag!

Föräldrarmötet i Måndags gick jättebra. Vi fick beröm och sådant känns alltid skönt. De tyckte vårt bildspel var bra och hade nästan inga frågor efteråt, då vi berättade till bildspelet bla om hur vi jobbar och vilka styrdokument vi använder. Vi pratade mycket om läroplansmålen etc. Jag känner mig jättenöjd och faktiskt lite stolt.
Min kolega känner detsamma. Vi har lyckats med det man ska inom förskolan. Är super duper nöjd!
 
Nu sitter jag här nyduschad och supertrött, känner inte alls för att stänga idag. Visa föräldrar kommer alltid för sen och ringer aldrig dessutom. Ber inte ens om ursäkt. Ja jag tänker faktiskt skriva det här för det är så jag känner. Men det blir även en sådan lång dag. Utetängning blir vi nog tvugna till då tre småbarnsavdelningar ska ha föräldrarmöte ikväll och då även vara på torget där vi brukar stänga inomhus. Men är det uselt väder så går det alltid att lösa på något sätt.
Så då var det klart.
 
Vilken skräll det blev mellan Sverige och Tyskland igår då? Svergie i ledning med 2-0 och tyskland gör tre mål på 12 minuter, sen vinner de till råga på allt med 3-5. HÄR
Inte för att jag tittar på fotboll men klart man vill att Sverige ska vinna. Tittar gör jag bara om Sverige är i final.
Kolla vad vi har på torkning:
 
 
Kantareller 1,2 kg.
Mumsigt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0