Nu är Körslget över för min del!

Nu är Körslaget över för min del. När Books kör går vidare där stämmorna sjungs i otakt och falskheten hörs väldigt tydligt. I båda de framförde tom, samma var det förra veckan. Någon sjunger i fel tonart+falskt och drar med sig de andra. Rickards kör glänste och man fick gåshud. Nej tittarna röstar på artisten inte kören tyvärr. Anna skulla ha åkt redan förra veckan då hon även då var usel...eller hennes kör. Men hon är ju basen och måste vara totalt döv om hon inte hör hur kören låter. Man märkte tydligt att Carola var besviken trots att hon försökte mörka det.
Hon hörde hur illa det lät. Team Elise var riktgit bra igår så nu hoppas jag på att de är de som vinner. Aldrig tidigare i körslget har tittarna röstat fram en sådan usel kör till finalen. Vinner de så är körslget över för alltid för mig.
Rickards kör har varit bäst varje gång och verkligen glänst, de var de enda värdiga vinnarna.
Tycker ni annorlubnda så tycker ni fel och är totalt döva.
PUNKT?
 
Jag bakade en äppel och päronpaj igår:
 
  
 
Så här såg det ut igår morse.
 
 
 
 
 
 
 
Bilderna över är det enda bra med hösten. De underbara färgerna!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0