Måndag igen!

Äntligen! Inatt har jag verkligen sovit ordentligt efter fyra nätters korta sömn. Somnade strax efter halv tio och vaknade för en kvart sen. Ställt kl på kvart över sex visserligen, men känner mig helt utsövd, nästan groggig.
 
Igår då vad gjorde vi då? Städade, såg på tv, läste bok och lagade renskavsgryta och korvstroganoff.
Sen åt jag en härlig frukost. Vill ni se?
 
Frukost:
 
 
 
Korvstroganoff:
 
 
Mitt nya fina datumljus. Inköpt på City gross i Lördags.
 
 
Sen var min käre mor och hennes vännina Gullbritt inne i Vällingby igår. Kan tänka mig att det Lolo Carter skrivit på sin Facebook sida Sinnliga rum stämmer.
 
 
Maj-Britt & Gullbritt, Två underbara och envisa kvinnor med Lulu i Vällingby
 
 
Min mor är alltid där kändisar är, när de kommer till stockholm. Hon harbla  fotat Roger Moore,Maria Montazami tränkt sig in i Vip rum etc.
Hon gör allt för en bild.
 
Denna har mamma tagit. Mamma du får gärna sända mig dina kändisbilder så att jag kan lägga ut dem i bloggen.
 
'
 
Nu frukost sen jobbet.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0