Måndag? Igen? Suck!

Men vad är detta? Var han inte söt William? Nu får ni tänka till riktigt för att fatta vad jag menar!
 
Igår var det då tvättstugan handling på Willys och sen filmen Viva la Greta. Eva Rydberg på Fredriksdalsteatern i Helsingborg. den var kul men tycker att i denna var det lite för mycket sång. Men det hör ju till i dessa men ibland är det mer och ibland mindre.
 
Vi smaskade på lite gott till, men kan tillägga att det finns massor kvar.:
 
Yoghurtskulor med torkade jorbubbar i. En av mina favoriter.
 
 
 
Bara saltisar och lakrits.
 
 
 
Blandat men mycket choklad.
 
 
Vi köpte även ett gäng dricka. Jag köpte bla den nya Lokan med vintersmak...med smak av pepparkaka.
 
 
Nu måste jag äta frukost och sen åka till jobbet.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0