Idol skit, middagen god, vinet surt.

Men jösses vad har de tagit ut för idoler i år? Ingen berörde ingen stack ut, falskt och tråkigt hela kvällen igenom.
 
Jens var bättre än de andra och stack ut lite samma gäller Sandra, men inget var toppen.
Nej skärp till er ni skulle tolka era idoler och det ska vara känsla i detta, var fasiken var den?
Matilda var usel igår och skulle ha åkt, där i mot var Sakib näst sämst så skit samma.
Sämsta jag sett i Idol någonsin var kvällen igår.
 
Vill ni se vår middag igår och vinet vi drack till?
Vinet var inte i min smak, lite surt för min smak tyvärr.
 
 
 
 
 
 
 
 
Idag blir det mina hemmagjorda köttbullar som jag gjorde igår.
 
Bilen då? Han fick åka till Rissne då drop-in tiderna var slut i vinsta en 1/2 timme innan de öppnade. Skitsnack en bil stod där, de gör reklam för något de inte har tror jag.
 
Där väntade han i nästan tre timmar och fick nedslag på ett dimljus som pekade uppåt och skulle blända om man använde det. Larv Sture använder aldrig dessa och de andra var sönder de påpekades inte ens. Han stack till verkstaden där de kopplade ur dimljusen. Sen tillbaka till Rissne och håva upp 220 kr för efterbesiktning. Besiktingen som ej godkändes gick på 410 kr. Godkänd och han som besiktiga sa att Sture kunde ta bort ljusen helt från bilen. Inget man behöver alltså eller är tvungen att ha, men nedslag skulle de ge...larvigt värre.
 
Nu ska jag äta frukost och läsa DN.
 
Nej stopp måste visa mitt nya Acces-kort eller hur det ser ut. Fick mail från SL igår att de godkänt bilden och att kortet kommer inom 5 dagar.
 
 
 
Sött va?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0