Förkyld...tack sture!

Sitter här med rinnande näsa+ rinnande ögon, värk i kroppen. Sen känns det som om jag hade en stor sak i halsen, det värkar och känns ömt. Febern kom som ett brev på posten inatt. Jag vaknade av att jag frös...ja hör och häpna va. Jag som aldrig fryser :)
Var ju väldigt hängig på jobbet igår och tänkte gå hem flera gånger men höll ut till klockan tre då jag slutade.
Nåväll nu var det min tur alla har ju vart risiga på jobbet och jag har inte blivit smittad. Men så lägger sig Sture och då blir man smittad.
På tal om Sture så sover han fortfarande och ska få göra så tills han vaknar. Han sover alltid bort sin förkylning.
 
Har ingen känsla för att pränta ned något i bloggen idag, ville iallfall tala om att jag är sjuk och hemma från jobbet. Kanske någon tycker lite synd om mig :).
Kanske kikar in igen vi får se, men nu ska jag försöka få ned lite frukost.

Kommentarer
Postat av: mamma

Det är jättesynd om dig som är så förkyld. Hoppas du snart blir bra.

Från en deltagande mamma

Svar: tackar så mycket :)
kerstin Persson

2013-10-02 @ 12:48:20
Postat av: Marie

Krya på dig!

2013-10-02 @ 20:56:27
URL: http://minsmalavag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0