Fel åkte!

Varken Erik eller George skulle ha stått i kvalet igår. George gjorde sitt bästa uppträdande i denna säsong Idol. Erik var lysande som alltid. Alla glänste riktigt bra igår. Men en glänste mindre och det var Sara. Vem hon skulle ha stått bredvid när hon skulle ha åkt hem vet jag inte för ingen var dålig igår. Bästa uppträdanden i Idol denna säsong var igår. Den som glänste mer än de andra igår var Matilda. Men George var alldeles för bra för att skickas hem igår.
Men mina favoriter är kvar så jag får väl vara nöjd.
Vad säger ni då?
 
Skönt med helg, denna vecka har varit lite motig. Men så är det ju ibland. På måndag är det då föräldrarmöte lite pirrigt som alltid.
Att sitta där framför föräldrarna och deras blickar riktade mot sig och sen prata om hur vi jobbar etc.
Usch har aldrig gillat att prata inför många personer och själv vara i fokus. Men jag är inte ensam om att tycka det.
 
Vad händer idag då? Stortvätt och sen ska Sture ta vårt land och sen ska det fasiken bli Wallander.
Annars är det tredje helgen i rad som vi inte hinner se den. Skötseln av gården har tagit all tid i världen.
Nu ska det fasiken bli av. Sen har vi Lyxfällan och Arga snickaren att se och jag ska hinna med svenska Hollywoodfruar. Men Arga snickaren ser vi på söndags kväll då det aldrig finns något annat att titta på.
 
Nej om man skulle ta och packa tvätten i påsar och lägga fram rena och frächa lakan?
Vad säger ni?
 
Frukost och DN sen!
 
Himlen igår kväll:
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0