besökstatistiken har ökat rekordartat!

Kikar in en liten snabbis idag. Vill ställa en fråga till er läsare. Igår hade jag över 300 besökare och över 400 sidvisningar. Vart komemr ni ifrån, lite nyfiken. Sen skrev någon att denne kom in i min blogg utan lösen. Hur menar du då? Man behöver inte lösen för att läsa bloggen. Men menar du att du kommer in och kan ändra saker så vill jag veta det. Men lösen för att enbart läsa behövs inte.
 
Idag stänger jag och jag tycker att dessa två dagar innan bara rasat fram. I Måndags hade vi avdelningsmöte och dessa två timmar bara försvann. Bildspelet till föräldrarmötet är klart och det vart riktigt bra. Skryter lite så här på morgonkvisten.
Hoppas föräldrarna blir lika nöjda.
 
Har börjat få tilbaka den där hesheten igen som jag hade senast för ett år sen och var sjukskriven i två veckor och skulle då även vara tyst. Hade det även vinterna 11/12. Jättejobbigt att tappa rösten mer och mer hur längre dagen lider. Har mailat min läkare och bett han ringa mig under dagen. Sist pratade han om att röntga stämbanden om det inte gick över med att vila rösten och antibiotika. Kanske behöver lite starkare astma medicin.
 
Sen vill jag bara skriva en sak till. Om ni sett många stavningsfel här inne beror det på att stavningprogrammet inte längre fungerar, När jag laddade upp det så fungerade det iallafall inte. Det är enbart på blogg.se det inte fungerar. Lägg till ordlista står det istället för kontrolera stavningen, när man högerklickar. Brukar lägga in hela inlägget i word för att kolla stavningen, men ibland ids jag inte ...som idag. är ju orblind så tappar bokstäver och kastar om dem.
 
Nu ska jag göra mig i ordning för att åka iväg och jobba en lång dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0