besiktning och film!

Vaknade av en smällpuss 6.20 imorse. Jaha sött älskling men jag somnade aldrig om! Min sötis skulle åka till drop in besiktning som öppnade klockan sju han ville vara säker på att få komma in idag. Är i Vinsta så han borde varit där strax efter 6.30. Han provade samma igår men då var tiderna slut och han var där strax efter klockan åtta. Sen mådde han skit när han kom hem frös och hade huvudvärk. Men efter att han kommer hem idag så blir det den senaste Wallander och lite annat smått och gott. Inget bakande bara vila för mig idag. Känner att det går åt rätt håll och det känns väldigt bra. Stures satt hårdare än min förkylning. Eller så är karlar gnälligare :)...Visst är det så.
 
Härliga kakor jag hade bakat va? Det lustiga är att jag knappt ätit några, enbart smakat en av varje. När allt var klart så ville jag inte alls ha några kakor. Hade stillat mitt sötsug enbart genom av att baka. Sture åt lite mer, men inte som han brukar äta. Men hungern och suget försvinner väl pga av förkylningen.
Nä nu får du allt komma hem vill se på film nu när jag är vaken.
 
Igår såg jag ju som sagt Skurt ett pedagogiskt och bra barnprogram. Har ni inte någon åsikt om barnprogrammen förr och nu?
Var de bättre förr eller?
På eftermiddagen var jag nostalgisk och såg filmen Lady och Lufsen. Men den är väl bara för söt.
 
 
En riktig förkylningsfilm! Nä ska nog käka lite och läsa DN han dyker väl upp någongång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0