bara bladder!

Igår sjöng sandra surt för första gången, men för en gång så bör man inte åka. Jag ville att Miriam skulle åka och det gjorde hon. Trots att Jens nummer inte var särkilt bra men alla vet att han är otroligt bra.
Formligen glänste igår gjorde Elin, vilken tjej, hon är urduktig.'
Gabriel, Erik, Kevin och så Elin det är mina favoriter det. Gillar Sandra också men tror att hon passar bättre på en musikalscen.
Favoriten är ju Gabriel med tätt efter kommer de andra tre.
 
Vaknade tidigt idag så jag plockade undan en massa saker som bara ligger och dräller här hemma, satte in dem där de ska vara. Så som böcker,dvd, tidningar, lotter etc etc.
Nu rullar de två första maskinerna nere i tvättstugan, vi hade tidig tvättid idag. Efter att tvätten är klar så ska vi åka och handla. Tidigt där också så man slipper allt jäkla folk.
Ska göra en lista efter att jag ätit frukost.
 
Nej detta blev kort för jag ska käka sen är det dags att skriva en handlingslista.
 
Sötis:
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0