Stänger idag.

Usch jag orkar inte med denna skit förkylning, mår piss. Började i söndags eftermiddag. Men jag trodde det var allergi. Har inte längre rinnsnuva och rinnande ögonen. Men är jättetäppt, ont i kroppen och ögonen ser ut som grisögon. Är supertrött och hängig och känner  inte alls för att gå till jobbet. Känner inte för att gå dit för att jag mår som jag gör. Men det är bara att bita i det sura äpplet och tänka potitivt...ingen feber iallafall. Ont i rygg och nacke har jag också. Blä!
 
Ska snart ta och äta frukost börjar bli hungrig. Kanske vörtbröd med god ost på eller rostat bröd?
Nu är det bloggtorka också.
 
Jo just det Sture spelade in sjuan istället för trean där Montazami går i repris på söndagar, så det avsnittet missar jag. Jag vet att man kan se det på play tv men är så trist att glo på dataskärmen.
Igår såg vi på Tonårsbossen som vi spelat in. Killen var ju skitduktig, tur att han köpte den där kameran till slut. Föräldrarna borde skämmas som shoppade loss och handlade på systemet. De fick ju låna kortet för att köpa lite tillbehör till lasangen som saknades hemma. Uselt av dem.
 
Nej det är väl dags nu alla läsare för mig att göra frukost och sen åka iväg till jobbet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0