Snabbmat och Gunde Svan.

Usch idag vaknade jag tidigt. Men ska snart lägga mig igen för att se på dvd som jag med all säkerhet kommer att somna till.
Igår åt jag middag för första gången sen i söndags. Har inte vart hungrig utan mest druckit och ätit mackor med goda pålägg på som är allt jag fått i mig. Ja tomater också små gula, körsbär och plommon.
Men igår var jag sugen på snabbmat, men inte Sture som äter detta väldigt ofta i sitt jobb. Men plockade fram en matlåda till honom ur frysen. Frukostkorv inlindad i baccon med pommes till.
 
 
 
 
Mc Donalds, gillar egentligen Burger Kings mat mest, Maxi är det äckligaste jag vet. Torra osmakliga hamburgare. Så aldrig mer Maxi, Sture tycker detsamma och han har ätit där fler gånger än jag och då på olika Maxi.För mig räckte en enda gång.
Nu blir det dvd.
 
Förrsten ser nu programmet I huvdet på Gunde Svan?
Vad tycker ni?
 
Tycker det är itnressant att få höra de olika idrottarna berätta om sina karriärer och hur det känt och känner.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0