Måndag och inte jobbat på 17 dagar.

Tänk idag ska jag jobba och det är 17 dagar sen jag gjorde det. Först hade jag ju ledigt fredagen den 1 November det var där som jag började bli dålig. Sen gick jag ju till läkaren den 6 november och åter igen den 11 november. Nu äntligen har det vänt, klart jag hostar men det så lite så det är inget att tala om. Snoret och slemmet är nästan helt borta. Men det var en riktigt segdragen förkylning med feber som gick upp och ned hela tiden. Sen orkeslösheten och tappandet av aptit var jobbigt. Var inte sugen på någonting, men försökte verkligen äta så det blev en hel del mackor med gott pålägg.
Så nu är jag redo för att ta nya krafter, ska bli roligt att träffa barnen igen och givitvis kollegorna.
 
Igår åt vi pyttipanna på bla portersteken vi åt i lördags+tjockkorv, potatis och lök till det Brysselkål och Sparris+Sture superduper goda sås..
 
 
Nu ska jag äta frukost. tunnbrödrullar med brännvinsost och alspånsrökt skinka med mimosasallad på, alltså en av varje inte allt pålägg på en och samma :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0