Lördags morgon.

Trodde faktiskt Erik skulle åka igår. Hans låtval var inget vidare och särskilt inte för den yngre gruppen som jag tror röstar på honom. Sandra har två grupper som röstar på henne, både yngre och äldre. Inte sagt att äldre inte röstar på Erik men jag tror det är betydlig fler av denna grupp som röstar på sandra.
Bäst igår var Jens helt klart. Sen kom Kevin och sen Elin. Så summan av kardemumman blir att rätt personer stod där uppe, de var sämst bra igår. För ingen var direkt dålig.
 
Vad vi gjorde efter Idol och fram till röstningen? Jo det får ni se under. Men först middagen och under Idol.   
 
                                                                                                                                                                  
 
  
  
 
Trött sopgubbe!
 
  
 
Men sen kvicknade han till lite och vi spelade TP 80-tals frågor och sen Svensson, Svensson.
 
 
 
Sen försökte jag få en bild av älsklingen, men när man får jaga honom med kameran så blir det suddigt. Snabb som attan var jag men för snsbb då kameran rörde på sig för att hinna ta en bild.
 
  
 
 
Jaha så vickar man på sig och där kom tungan också.
 
 
Var rätt trött efter allt spelande så vi gick och la oss strax efter klockan tolv.
 
Idag är en liten speciell dag. Det är den 16 November och idag har vi varti tillsammans i 11 år. Tänk vad tiden rullar på, åren bara ramlar fram.
Älskar dig gubben min!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0