Kraftig infektion i luftrören.

Bra läkare den där Mattias. Han lyssnar och gör det man vill att han ska göra. Slutsatsen blev att jag har en kraftig infektion i luftrören lungorna lät bra iallafall så ingen lunginflamation denna gång. Ska öka på astma dosen+dricka varmt, vila rösten och ta det lugnt. Med andra ord så ska jag inte gå till jobbet imorgon eller övermorgon. Kom hem för drygt en timme sen men la mig dirrekt och vilade, var alldeles genomsvettig när jag kom hem och yr i skallen.
Om en stund ska jag ringa jobbet, vill inte ringa mitt i lunchen.
Så nu vet ni hur det står till med lilla mig
 
Har legat och sett några avsnitt till av barnen i höjden, har sex avsnitt kvar att se och de är på en kvart vardera.
Men det blir för mycket till slut så man tröttnar, så tar en liten paus här för att meddela er vad det är för fel på mig.
Får se när jag orkar att återkomma och även känna för att blogga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0