Christina Stielli

Nu har hon gjort samma igen. Skrivit en bok som totalt trollbinder en. Man slukas in i den och man är flickan Karoline. Man känner som henne, man upplever det hon upplever, man gråter med henne, Aldrig någonsin har jag läst sådana böcker som Christina Stielli skrivit av någon annan författare eller författarinna. Som jag förra gången skrev till henne så läser jag mycket minst en bok i veckan och aldrig någonsin har jag blivit så gripen i någon bok så som jag blivit i hennes böcker.
Hon gjorde det igen fick mig att känna det Karoline kände, bli totalt uppslukad i boken så till den milda grad att jag nästan var henne, allt runt omkring försvann.
Ingen författare/författarinna har fängslat mig som hon gör med sina böcker.
Jag väntar redan på nästa bok och hoppas verkligen det blir fler.
 
Läs:
 
Romanen Allt för din skull och den tidigare romanen Jag älskar dig inte.
 
Jag fick en helt ny bok med en liten hälsning i förra gången jag skrev till henne och den är jag superglad för.
 
Kolla in nedanför:
 
 
 
 
 
Läs dem. Jag lovar ni blir inte besvikna.
 
 

Kommentarer
Postat av: Christina

Tack :) Tusen tack.

2013-11-20 @ 11:30:52
URL: http://christinastielli.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0