Bloggtorka

När man skrev dagbok så kände man aldrig tvånget att skriva. Men nu när man bloggar kan man känna detta ibland. Att man måste lägga in något, att man måste lägga in minst ett inlägg/dag. Dagboken var ju enbart till en själv, men bloggen är ju även till läsarna?
Tror jag måste tänka om där, bloggen är en offentlig dagbok som även kan läsas av andra. Det är för mig jag skriver inte för någon annan. Har jag bloggtorka eller inte känner för att skriva etc. så låt bli.
 
Idag är en sådan dag som man har totalt bloggtorka och inte alls känner för att sitta här.
Vaknade klockan halv sex idag och såg på dvd en timme sen somnade jag om ända fram till halv nio.
Nu ska jag äta frukost sen se på dvd, får se om jag återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0