Tisdagen i text och bilder!

Låg och såg på Tracys hämnd igår hela två diskar hann jag med. Hela serien är 311 minuter lång alltså drygt 6 timmar lång. Bland den bästa serien jag sett någonsin har säkert sett den minst tio gånger tidigare. Hade boken också och har läst den minst tre gånger, men nu finns den helt plötsligt i bokhyllan. Kan inte minnas att jag lånat ut den?
Ska blogga färdigt här och  sen ska jag se sista disken också.
 
 
 
Igår låg jag i soffan i halvdvala på kvällen, blundade och lyssnade med ett halvt öga på Bygglov, var så himla trött. Vakande nu kl fem på morgonen kanske inte så konstigt när man nästan sovit från halv åtta på kvällen igår.
Middagen igår har jag inga bilder på men den bestod av varma mackor.
 
Bakade en Tigerkaka på dagen men kände mig väldigt trött efteråt och hade lite värk. Jag får inte ens skura golv, dammsuga eller tvätta fönster, så baka skulle väl jag också låta bli.
 
Idag blir det åter igen en slappardag, skulle behöva vika tvätt och lägga den i skåpen, tvätta toaletterna, diska, vattna blommor. Men Sture har sagt åt mig och ta det lugnt och det sa ju läkaren också, men jag har ju så svårt för det. Men vill jag bli bra så är det väl bara att bita i det sura äpplet.
 
 
Ska vi kika under locket?
 
 
Oj bara halva kvar, men det var väldigt god och saftig.
 
 
Nu ska jag fortsätta att se på Tracys hämnd
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0